søndag 25. januar 2009

Slumdog Milionaire

Jaja, da var helgen snart over igjen. Dagene går fort, for fort.

Har egentlig ikke så mye jeg skal si. Men jeg tenkte jeg skulle snakke litt om en film vi så i engelsken. Den heter så mye som Slumdog Milionaire

Når jeg skriver så så fant jeg ut at filmen kom på Fredag. Så kanskje noen har sett den på Kino allerede. Hvis ikke så annbefales den på det sterkeste. Tror nok jeg kan si at det blir en av de bedre filmene i 2009.

Kan ta et kort handlingsreferat:
Filmen handler om en Indisk ungdom som blir med i "Vil du bli milionær" Uten å si for mye så handler filmen om hans historie. Og for hvert spørsmål programlederen spør, så får vi en historie fra hans liv som viser hvordan han vet svaret. Filmen henger sammen på en utrolig måte. Og man blir virkelig revet med.

Det er verdt Kino pengene. En film man nesten bare må se :)


Det var vel egentlig det for denne gang. Slenger opp traileren. Så for dere ha en fortsatt god Søndag. Og i morgen er det Truman Show i engelsken ;)

Ingen kommentarer: